مراسم تقدیر از نیکوکاران مرکز طبی کودکان

 In تازه ها

مرکز طبی کودکان مانند لوکوموتیوی است که تمام واگن‌های کشور به آن اتصال دارد و با حرکت یا توقف آن کل کشور تحت تأثیر قرار می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان مرکز طبی کودکان، پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ مراسم تقدیر جمعی از نیکوکاران مرکز طبی کودکان با حضور دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر امیرعلی حمیدیه رئیس مرکز تحقیقات سلول و ژن درمانی کودکان و فوق تخصص خون و سرطان و پیوند سلول های بنیادی خونساز کودکان و خیرین در سالن دکتر قریب برگزار شد.

دکتر بدو، مرکز طبی کودکان را جامع‌ترین مرکز خدمت‌رسانی به سلامت کودکان کشور دانست و گفت: ارتباطات بین‌المللی وسیع و همچنین فعالیت مجموعه‌ای از اعضای هیئت علمی به صورت تمام وقت جغرافیایی در این مرکز، منجر به کارهای تیمی بزرگی شده است که جزو افتخارات، رسالت و وظیفه ماست که به ندرت در مراکز دیگر امکانپذیر است.

وی ادامه داد: همه همکاران بیمارستان در کنار ما هستند تا خدمت مناسب با حضور افراد ذیصلاح و در دسترس به کودکان ارائه شود.  مرکز تحقیقات و پژوهشکده مستقر در بیمارستان در خدمت بیماران است به طوری که کارهای تحقیقاتی بر پایه اخلاق در خدمت بیماران قرار می‌گیرد.

رئیس بیمارستان باوجود محدودیت در فضای فیزیکی بیمارستان، همراهی نیکوکاران را در گسترش خدمات به بیماران قابل تقدیر خواند و از مشارکت در توسعه فضای درمانی قدردانی کرد.

وی دستیابی به درمان‌های روز جهان را امری ضروری دانست و افزود: هیچ چیز با ارزش‌تر از لبخند فرزند یک خانواده و شادی آنها نیست.

دکتر حمیدیه با توضیحاتی در خصوص استفاده از روش‌های درمانی نوین در بخش پیوند سلول های بنیادی خونساز مرکز طبی کودکان گفت: ما به عنوان قطب علمی طب کودکان دائما در حال رشد و توسعه هستیم چون مرکز طبی کودکان مانند لوکوموتیوی است که تمام واگن‌های کشور به آن اتصال دارد بنابراین با حرکت یا توقف مرکز کل کشور تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون به ۱۳ ملیت در این مرکز خدمات درمانی ارائه شده که به لحاظ علمی بیش از این ظرفیت داریم ولی به لحاظ زیرساخت نیازمند حمایت نیکوکاران هستیم چون در هیچ جای دنیا دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند هزینه‌های زیرساخت را به طور کامل تامین کنند.

رئیس مرکز تحقیقات سلول و ژن درمانی کودکان هدف را کمک به توسعه فناوری کشور برشمرد و اظهار داشت با کمک مردم می‌شود به مردم خدمت کرد.
وی با ادای احترام به نیکوکاران جلسه افزود: مطالبات درمانی مردم بر مبنای نیازها و بیماری‌ها در هر دوره زمانی ادامه دارد بنابراین ما نیازمند حمایت معنوی شما هستیم تا با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم بتوانیم به بیماران خدمات با دانش و فناوری‌های نوین ارائه دهیم.

Start typing and press Enter to search