تشکیل کنسرسیوم در حوزه های سلول درمانی و ژن درمانی

 In تازه ها

منجنیق سلول درمانی و ژن درمانی (لندن ، انگلستان) ، با حمایت Innovate UK (سویندون ، انگلستان) ، کنسرسیومی متشکل از بیش از ۲۰ سازمان برای پیشبرد توسعه فناوری در زمینه سلول درمانی و ژن درمانی تشکیل داده اند.

این کنسرسیوم به منظور کاهش هزینه های محتمل و یا شکست فناور از ایده و یا پروژهای که در حال اجرای آن است، با همکاری و به اشتراک گذاری داده های مطالعات و پروژه های پیشین، باعث می شود که شکست ها و هزینه‌های تولید کاهش یابد.

“این صنعت باید از نظر توانایی تحلیلی و استفاده پویا از اطلاعات برای کنترل و بهبود فرایندها ، محصول و هزینه ها جهشی عظیم داشته باشد. گرد هم آمدن این پیشروان این حوزه، اولین قدم بسیار مهم برای دستیابی به این هدف است. “

این کنسرسیوم، سازمانهای مختلفی همچون شرکت های دارویی ، ارائه دهندگان فن آوری ، توسعه دهندگان درمان و موسسات خیریه ، مانند GlaxoSmithKline (برنتفورد ، انگلستان) ، Bio-Techne (MI ، ایالات متحده آمریکا) ، Eppendorf (استیونایج ، انگلستان) و آنتونی نولان (لندن ، انگلستان) را گرد یکایک جمع کرده است.

نیکلاس مدکالف ، معاون تولید داروها در Innovate UK توضیح داد: “با به اشتراک گذاشتن دانش و داده ها ، اعضای کنسرسیوم می توانند مزایای بالقوه زیادی را بدست آورند که می تواند منجر به فرآیندهای کارآمدتر در این زمینه ی مهم بشود.”

Link: www.regmednet.com/the-cell-and-gene-therapy-catapult-consortium-formed-for-improvement-of-manufacturing-processes/

Start typing and press Enter to search